Marketing

Pogram lojalnościowyProgramy lojalnościowe a budowanie lojalności klientów

Budowanie lojalności klientów w sieci stało się dziś ważnym elementem strategii marketingowej każdej firmy. Programy lojalnościowe online, które oferu
Budowanie pozytywnej reputacji firmyJak zbudować reputację firmy w sieci i zarządzać recenzjami klientów?

Budowanie pozytywnej reputacji w sieci oraz skuteczne zarządzanie recenzjami klientów stały się kluczowymi elementami strategii każdej firmy, niezależ
MailingCo to jest mailing?

W marketingu e-mailowym wszystkie kolejne etapy kampanii muszą zostać przemyślane. Niezbędna jest tutaj odpowiednia strategia marketingowa.
AIDA marketingModel AIDA w marketingu - etapy, przykłady

Model AIDA to klasyczny model marketingowy, który opisuje etapy, przez które przechodzi konsument od momentu zetknięcia się z produktem lub usługą do
Public RelationsCzym jest Public Relations? Definicja, cele, zadania, cechy

Podstawową zasadą udanego biznesu jest budowanie trwałych więzi ze swoimi klientami, dostawcami i dealerami. Jednak to nie wszystko. Profesjonalnie pr
Influencer marketingInfluencer marketing - czym jest i jak go wykorzystać?

Influencer marketing, czyli marketing wpływowy, bardzo szybko znalazł miejsce wśród instrumentów, które pomagają firmom zyskać rozpoznawalność i rozwi
Promocja uzupełniającaCzym jest promocja uzupełniająca?

Promocja uzupełniająca jest jednym z ważniejszych narzędzi, z których korzysta się obecnie w ramach akcji promocyjnych. Na czym polega taka promocja i
Orientacja marketingowaOrientacje: marketingowa, produkcyjna, sprzedażowa

Ważnym aspektem w dziedzinie marketingu jest zaspokajanie potrzeb klientów. Klienci w każdym rodzaju działalności są najważniejszym elementem. To oni
MerchandisingMerchandising - co to jest? Definicja. Jak go wykorzystywać w sprzedaży?

Co to jest merchandising? Merchandising z definicji to wywieranie wpływu na zachowanie klienta za pomocą odpowiedniej prezentacji sklepu i oferowanych
Promocja firmyCele i funkcje promocji

Cele promocji w przestrzeni firmy nie stanowią autonomicznego bytu. Oznacza to, że zawsze są podporządkowane ogólnym celom przedsiębiorstwa. W związku
Marketing personalnyDefinicja i rodzaje marketingu

Prowadzenie własnego przedsiębiorstwa wcale nie jest takie proste i to właśnie marketing bardzo często jest szansą na sukces. Bardzo wiele osób do fir
Marketing bezpośredniMarketing bezpośredni - definicja, narzędzia, historia

Początków marketingu bezpośredniego można doszukiwać się w XIX wieku. Początkowo był to nowatorski kanał dystrybucji zaprojektowany dla wszystkich tyc
Marketing personalnyCele i narzędzia marketingu personalnego

Na tworzenie wizerunku przedsiębiorstwa wpływa wiele elementów. Są to zarówno kwestie zewnętrzne jak i wewnętrzne firmy. Do najważniejszych czynników
Zielony marketing ekologicznyMarketing ekologiczny, zielony, ekomarketing - termin, definicja

W dobie świadomego dbania o środowisko konsumenci coraz częściej zaczynają zwracać uwagę na swoje codzienne decyzje. Starają się wybierać produkty prz
Potzreby klientaPotrzeby klienta

Potrzeba to stan braku czegoś, wynikający dostrzegania różnicy między istniejącym stanem, a stanem pożądanym. Działa ona jako czynnik motywujący, skła
Marketing politycznyMarketing polityczny

Niezwykle trudno precyzyjnie ustalić daty praktycznego wykorzystania marketingu w polityce. Był to rodzaj stopniowej ewolucji technik oraz metod marke
Badania marketingoweBadania marketingowe - pojęcie, metody, etapy. Metodologia badań.

Jedną z definicji badań marketingowych jest uporządkowany, zaplanowany według reguł zapewniających porządek i obiektywność proces, na który składa się
Public Relations i propagandaPublic Relations i propaganda - definicje, zasady działania

Public Relations przeciętnemu Polakowi kojarzy się z czymś, co kształtuje stosunki publiczne danego podmiotu z jego otoczeniem. Zastanówmy się jednak,
Marketong MLMMLM czyli marketing sieciowy

MLM czyli marketing sieciowy, marketing wielopoziomowy ( Multi Level Marketing ) to sprzedaż produktów lub usług od przedstawiciela firmy bezpośrednio