| Programy lojalnościowe a budowanie lojalności klientów Budowanie lojalności klientów w sieci stało się dziś ważnym elementem strategii marketingowej każdej firmy. Programy lojalnościowe online, które oferu |
| Jak zbudować reputację firmy w sieci i zarządzać recenzjami klientów? Budowanie pozytywnej reputacji w sieci oraz skuteczne zarządzanie recenzjami klientów stały się kluczowymi elementami strategii każdej firmy, niezależ |
| Co to jest mailing? W marketingu e-mailowym wszystkie kolejne etapy kampanii muszą zostać przemyślane. Niezbędna jest tutaj odpowiednia strategia marketingowa. |
| Model AIDA w marketingu - etapy, przykłady Model AIDA to klasyczny model marketingowy, który opisuje etapy, przez które przechodzi konsument od momentu zetknięcia się z produktem lub usługą do |
| Czym jest Public Relations? Definicja, cele, zadania, cechy Podstawową zasadą udanego biznesu jest budowanie trwałych więzi ze swoimi klientami, dostawcami i dealerami. Jednak to nie wszystko. Profesjonalnie pr |
| Influencer marketing - czym jest i jak go wykorzystać? Influencer marketing, czyli marketing wpływowy, bardzo szybko znalazł miejsce wśród instrumentów, które pomagają firmom zyskać rozpoznawalność i rozwi |
| Czym jest promocja uzupełniająca? Promocja uzupełniająca jest jednym z ważniejszych narzędzi, z których korzysta się obecnie w ramach akcji promocyjnych. Na czym polega taka promocja i |
| Orientacje: marketingowa, produkcyjna, sprzedażowa Ważnym aspektem w dziedzinie marketingu jest zaspokajanie potrzeb klientów. Klienci w każdym rodzaju działalności są najważniejszym elementem. To oni |
| Merchandising - co to jest? Definicja. Jak go wykorzystywać w sprzedaży? Co to jest merchandising? Merchandising z definicji to wywieranie wpływu na zachowanie klienta za pomocą odpowiedniej prezentacji sklepu i oferowanych |
| Cele i funkcje promocji Cele promocji w przestrzeni firmy nie stanowią autonomicznego bytu. Oznacza to, że zawsze są podporządkowane ogólnym celom przedsiębiorstwa. W związku |
| Definicja i rodzaje marketingu Prowadzenie własnego przedsiębiorstwa wcale nie jest takie proste i to właśnie marketing bardzo często jest szansą na sukces. Bardzo wiele osób do fir |
| Marketing bezpośredni - definicja, narzędzia, historia Początków marketingu bezpośredniego można doszukiwać się w XIX wieku. Początkowo był to nowatorski kanał dystrybucji zaprojektowany dla wszystkich tyc |
| Cele i narzędzia marketingu personalnego Na tworzenie wizerunku przedsiębiorstwa wpływa wiele elementów. Są to zarówno kwestie zewnętrzne jak i wewnętrzne firmy. Do najważniejszych czynników |
| Marketing ekologiczny, zielony, ekomarketing - termin, definicja W dobie świadomego dbania o środowisko konsumenci coraz częściej zaczynają zwracać uwagę na swoje codzienne decyzje. Starają się wybierać produkty prz |
| Potrzeby klienta Potrzeba to stan braku czegoś, wynikający dostrzegania różnicy między istniejącym stanem, a stanem pożądanym. Działa ona jako czynnik motywujący, skła |
| Marketing polityczny Niezwykle trudno precyzyjnie ustalić daty praktycznego wykorzystania marketingu w polityce. Był to rodzaj stopniowej ewolucji technik oraz metod marke |
| Badania marketingowe - pojęcie, metody, etapy. Metodologia badań. Jedną z definicji badań marketingowych jest uporządkowany, zaplanowany według reguł zapewniających porządek i obiektywność proces, na który składa się |
| Public Relations i propaganda - definicje, zasady działania Public Relations przeciętnemu Polakowi kojarzy się z czymś, co kształtuje stosunki publiczne danego podmiotu z jego otoczeniem. Zastanówmy się jednak, |
| MLM czyli marketing sieciowy MLM czyli marketing sieciowy, marketing wielopoziomowy ( Multi Level Marketing ) to sprzedaż produktów lub usług od przedstawiciela firmy bezpośrednio |